Home Nauka System pozwalający na łatwiejsze prowadzenie polityki sprzedaży

System pozwalający na łatwiejsze prowadzenie polityki sprzedaży

written by admin May 30, 2016

Sage Symfonia Handel jest programem przeznaczonym dla przedsiębiorstw handlowych oraz usługowych. Chodzi tutaj przede wszystkim o firmy, które rozliczają się pełną księgowością. Zastosowanie niniejszego systemu pozwala na łatwiejsze prowadzenie polityki sprzedaży przy jednoczesnym wykorzystaniu systemów rabatowych, również w przypadku firm wielooddziałowych.

Program występuje w dwóch wersjach. Pierwsza to sama sprzedaż. Druga to wersja sprzedaż z magazynem. Sage Symfonia współpracuje z systemem Saga Symfonia Finanse i Księgowość. Wspomaga zarówno sprzedaż, jak i gospodarkę magazynową. Daje możliwość pełnej obsługi dokumentów kasowych, magazynowych oraz handlowych. Wspiera kompleksową obsługę magazynów. Ponadto oferuje wsparcie w obsłudze transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w przedsiębiorstwie. Daje szerokie możliwości obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości. Ponadto określa samodzielnie sposoby oraz terminy płatności, ceny sprzedaży, wysokość rabatu. Jednocześnie pozwala na tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji. Dodatkowo moduł Sage Symfonia Handel można rozbudować o dwa rozszerzenia: Detal i e-Handel.

Dzięki zastosowaniu oprogramowania zyskuje się szybki dostęp do niezbędnych informacji. System znacznie podnosi komfort codziennej pracy i ułatwia ją.

Program pozwala na wystawianie wszelkiego rodzaju dokumentów:
a) sprzedaży – faktur VAT, VAT RR, zaliczkowych, wewnętrznych, korygujących, rachunków, paragonów,
b) magazynowych – PZ i WZ, PW i RW, MM, korekt
c) rozliczania towarów w magazynach wg zasady FIFO i LIFO
d) prowadzenie kartoteki kontrahentów i cennika
e) definiowania indywidualnej polityki rabatowej dla każdego kontrahenta
f) obsługę kasy – KP, KW
g) generowanie różnego rodzaju raportów.

Dodatkowo Sage Symfonia posiada możliwość współpracy z drukarkami oraz kasami fiskalnymi, a także czytnikami kodów kreskowych. Program można w bardzo łatwy sposób dopasować do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.

1 comment

1 comment

Fabiana July 15, 2016 at 8:29 am

Tak naprawdę symfonia handel to jest jeden z dostępnych modułów w oprogramowaniu Sage Symfonia ERP. Dzięki mobilności tego systemu możemy dostosować go do potrzeb firmy i wybrać moduły tylko te które nas interesują. W późniejszym czasie możemy dokupić pozostałe moduły, do których zaliczają się Finanse i Księgowość, Kadry i Płace czy Środki Trwałe. 

Leave a Comment